Destino har hatt gleden av å samarbeide med banebrytende Mylicia. Et spennende, innovativt digitalt samfunn, som effektiviserer og simplifiserer produksjonen av ortoser og proteser.
Mylicia er i gang med å revolusjonere den ortopediske bransjen, ved å tilby en online plattform som åpner for direkte kommunikasjon mellom brukeren, klinikker, designere og produsenter. Alle som er involvert i prosessen kan kontakte hverandre direkte og følge med på utviklingen undervis. Dette betyr spesialdesignet produkter levert til rekordtid.
Mylicia plasserer brukeren i sentrum, for å gi dem den beste opplevelsen mulig, og mulighet til å skape noe som gjenspeiler deres identitet. Mylicia ønsker at man skal være stolt over å vise frem sin ortose / protese.
Mylicia ble grunnlagt av Ronny Fiuren, da han opplevde hele prosessen som innviklet og lite smidig. Hans datter ble født med “klumpfot” og har brukt støttende ortoser gjennom hele oppveksten. Hun nevnte flere ganger at hun ikke ville være ulik fra andre barn. Da begynte Ronny å fundere over løsninger; hvordan man kunne effektivisere prosessen, forbedre kundeopplevelsen og gjøre ortopediske hjelpemidler mer personlige.
Slik ble Mylicia til. For å skape en bedre hverdag for sin datter og for alle andre som har behov for ortoser og proteser.
I følge Verdens helseorganisasjon (WHO), har omtrent 30 millioner mennesker bruk for ortose eller protese, men hele 75 u-land sliter med å gi pasientene god nok oppfølging. Ettersom Mylicia er en online plattform, er den tilgjengelig for absolutt alle og kan revolusjonere helsetjenestene verden over.
I tillegg til å effektivisere og simplifisere produksjonsprosessen av ortoser og proteser, lar Mylicia brukeren bla gjennom et utvalg av kosmetiske deksler til sin ortose eller protese. Dekselet gir ortosen / protesen et personlig og unikt uttrykk, og kan tilpasses brukerens ønsker. Hensikten er å gjøre det ortopediske produktet så stilfullt at man blir stolt av å vise frem noe som man gjerne har ønsket å dekke til tidligere.
Prosessen er så enkel som å bla gjennom et online magasin, velge dekselet man liker best og sende henvendelsen til en grafisk designer. Når dekselet er ferdig designet, sendes oppgaven til produsent for trykk. Alt direkte i Mylicia.
Destino har stått for logo, grafisk profil, nettside, tekstinnhold og animasjoner. Sjekk ut nettsiden her:
mylicia.com